...chodíme-nechodíme do škôlky...

23.06.2010 11:49

...školský rok sa pomaly končí a blížia sa prázdniny...naša dcéra tento rok zahájila svoju dochádzku v škôlke, ale skôr tam nechodila ako chodila...musím povedať, že som z toho hrozne sklamaná, lebo som dúfala, že jej to pomôže jednak v rôznych zručnostiach a hygienických návykoch (keď nastúpila nosila plienky), že sa naučí žiť v kolektíve seberovných kamarátov, že si plnohodnotnejšie vyplní čas, pretože ja som potrebovala viac sa venovať čerstvo narodenému synovi a pri všetkej snahe som nestíhala vymýšľať program ešte aj pre ňu...vedela som, že deti v škôlke bývajú choré, tak som včas nasadila užívanie voľne dostupných liekov na podporu imunity a vitamínu C, ale všetko márne, dcéra po dvoch-troch dňoch v škôlke vždy ochorie, nakazí aj syna a v najhoršom prípade aj mňa, takže celý môj systém je ešte nabúranejší ako inokedy...zimné mesiace sme nakoniec úplne vypustili a skúsili to znovu na jar tentokrát s echinaceou, ale výsledok bol rovnaký...nechápem to, lebo dcéra nikdy predtým nejaká chorľavá nebola, kojila som ju rok, dávala pozor na zdravú stravu, nič nám to nebolo platné...ešte mi kamoška poradila vyskúšať preparáty z hlivy ustricovej prípadne kurzy plávania, tak možno skúsim to, ale dcéra má nábeh na exém a chlórová voda v bazénoch jej asi veľmi dobre nebude robiť...učiteľky v škôlke mi hovoria, že tým si deti musia prejsť a vybudovať si tak imunitu postupne a lepšie v škôlke ako keby mala vymeškávať školu...pediater mi nadáva, že jej robím zle a tiež malému a zakazuje mi ju tam dávať...tak si má človek vybrať...žiadny zaručený liek som nikde na internete nenašla...a to  musím zaplatiť plné školné bez ohľadu na to koľko dní malá v škôlke strávila...v štátnych škôlkach to našťastie nie je až taká suma, ale mám informácie, že súkromné škôlky fungujú rovnako a tam sa bavíme o úplne iných číslach...neviem či to tak bolo vždy alebo či to príliš prežívam, lebo sa ma to priamo týka, ale ak už existuje taká dlhá skúsenosť a stav sa stále nemení, ako je možné že sa nikto ani len nesnaží to  zmeniť?...to sa deťom nedá nijako pomôcť?...veď byť neustále chorý a zatvorený doma je pre dieťa hrozné...a dať dieťa na starosť starej mame nie je riešenie, nehovoriac o tom že nie každý má takú možnosť...o dva mesiace sa prázdniny skončia a my pôjdeme zase do škôlky...dúfam, že ďalší rok už si tam dcéra užije bez neustálych chorôb...to isté prajem aj vašim deťom...

Diskusná téma: ...chodíme-nechodíme do škôlky...

Dátum: 23.06.2010

Vložil: Miska

Titulok: skolka

no ak si pamatas ako chodila moja do skolky...2 dni v skolke a potom 2 tyzdne doma...ale asi tym treba ozaj prejst, lebo teraz sa mi to zda ovela lepsie a nebyva az tolko chora ako kedysi.

Pridať nový príspevok